-
Ogólne
- Do której godziny otwarte jest Centrum?
Centrum jest czynne codziennie do godz. 21:00. Do tej godziny goście powinni je opuścić. - Czy są przewidziane rabaty dla seniorów?
Tak, akceptujemy Szczecińską Kartę Seniora. - Czy można obejrzeć Spa bez kupowania biletu wstępu?
Nie oprowadzamy wycieczek po Spa. W celu poznania obiektu Goście mogą poruszać się po otwartych przestrzeniach, jednakże tak by nie zakłócać pracy personelu i nie przerywać zabiegów w gabinetach. Każde wejście do Strefy Wellness to wejście płatne, które musi zostać zarejestrowane na recepcji Spa. - Czy konieczne jest specjalne przygotowanie do wizyty?
Wszystko zależy od rodzaju zabiegu. Jeżeli jest to zabieg z serii kosmetyki estetycznej to przy pierwszej konsultacji kosmetolog ustala z klientem sposób przygotowania się do zabiegów. Przed zabiegami masaży, peelingów czy zabiegami kosmetyki podstawowej nie jest wymagane wcześniejsze specjalne przygotowanie się do zabiegu. - Czy zabiegi Spa można łączyć z innymi zabiegami?
Niektóre zabiegi można ze sobą łączyć. Przykładem są pakiety day-Spa, gdzie zabiegi ułożone są w specjalne programy pielęgnacyjne, które można wykorzystać jednego dnia. Istnieją pewne zabiegi, których połączenie nie jest wskazane. W takim przypadku Gość jest informowany o tym podczas dokonywania rezerwacji, a recepcjonistka proponuje połączenia najbardziej odpowiednie. - Gdzie znajduje się przejście do Hotelu Radisson Blu?
Bezpośrednie przejście pomiędzy Hotelem Radisson Blu a Baltica Wellness & Spa znajduje się na drugim piętrze Spa, przy recepcji. - Czy są dostępne u Państwa klapki?
Jednorazowe klapki wydawane są jedynie do zabiegów, bezpośrednio w gabinetach. Klapki basenowe można nabyć w Sklepie Spa. - Ile minut wcześniej powinienem/powinnam pojawić się przed zabiegiem?
Prosimy o przybicie na zabieg na 5-10 minut przed jego rozpoczęciem, w celu dopełnienia wszelkich formalności. - Czy z zabiegów Spa mogą korzystać dzieci?
Z przygotowanej specjalnie dla nastolatków oferty można korzystać od 13 roku życia za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego. Zgodę należy podpisać przed zabiegiem, w recepcji Baltica Wellness & Spa. - Czy na zabieg należy zabrać ze sobą dodatkowe kosmetyki?
Nie, nie trzeba zabierać dodatkowych kosmetyków. - Czy można używać telefonów i innych urządzeń elektronicznych w czasie zabiegu?
Nie, w trakcie zabiegów urządzenia elektroniczne powinny być wyłączone.
- Do której godziny otwarte jest Centrum?
-
Strefa Wellness
- W jakich godzinach czynna jest Strefa Wellness?
Strefa Wellness czynna jest od codziennie w godzinach od 11:00 do 20:45. - Czy wejście do Strefy Wellness wymaga wcześniejszej rezerwacji?
Nie, nie ma konieczności wcześniejszego rezerwowania wejścia do Strefy Wellness. - Co należy zabrać ze sobą, wybierając się na Strefę Wellness?
Należy zabrać ze sobą strój kąpielowy, czyste obuwie basenowe oraz ręcznik. - Czy wypożyczenie ręcznika jest bezpłatne?
Koszt wypożyczenia ręcznika znajdziesz na stronie Strefy Wellness w zakładce „Informacje dodatkowe”. - Od kiedy liczy mi się czas wejścia na Strefę Wellness?
Czas pobytu na Strefie Wellness naliczany jest od momentu wejścia do szatni. - Ile kosztuje przekroczenie czasu?
Do każdego wejścia godzinnego i dwugodzinnego dajemy Państwu darmowe 15 minut. Każda, kolejna rozpoczęta minuta jest dodatkowo płatna. Z aktualnymi cenami zapoznasz się na stronie Strefy Wellness w zakładce „Informacje dodatkowe”. - Czy do gabinetów na Strefie (gabinet Rassoul, gabinet Hammam) muszę zrobić dodatkową rezerwację?
Rytuał Rassoul oraz ceremoniał Hammam to dodatkowe usługi w Strefie Wellness wymagające wcześniejszej rezerwacji oraz osobnej opłaty. - Czy jest basen?
Nie, w Strefie Wellness nie ma basenu. - Jaka temperatura jest w jacuzzi?
Woda w jacuzzi ma pomiędzy 35ºC a 40ºC. - Czy trzeba mieć strój kąpielowy do sauny?
Do przebywania w całej Strefie Wellness wymagany jest strój kąpielowy. Nie ma możliwości wydzielenia samej sauny, a w związku z tym, że szanujemy różnice kulturowe wszystkich gości, prosimy o zakładanie strojów kąpielowych podczas pobytu w basenach jacuzzi, na leżankach czy w innych pomieszczeniach Strefy Wellness. - Czy dzieci mogą korzystać ze Strefy Wellness? Od jakiego wieku?
Dzieci mogą korzystać ze Strefy Wellness codziennie (bez ograniczeń wiekowych), ale tylko pod opieką rodzica (opiekuna prawnego). Rodzic z dzieckiem może skorzystać z pobytu w Strefie Wellness przy spełnieniu następujących warunków:
– rodzic ma obowiązek przed wejściem do Strefy Wellness podpisać na Recepcji Spa oświadczenie
– dziecko może przebywać w Strefie tylko pod opieką rodzica
Dla dzieci, jak dla dorosłych, obowiązują ceny standardowe. - Jaka jest maksymalna ilość gości, którzy mogą przebywać w Strefie Wellness?
Strefa Wellness to 400m2 powierzchni relaksu. Jednocześnie w Strefie Wellness może przebywać do 80 osób. - Czy konieczne jest posiadanie szlafroka podczas relaksu w Strefie Wellness?
Nie ma konieczności poruszania się po Strefie Wellness w szlafroku. Panują tam wysokie temperatury oraz wysoka wilgotność, więc szlafrok nie jest potrzebny. - Czy można wnosić napoje na Strefę Wellness?
Zgodnie z regulaminem na terenie Spa zakazane jest wnoszenie i spożywanie własnych napojów. W Strefie Wellness dostępna jest woda mineralna.
- W jakich godzinach czynna jest Strefa Wellness?
-
Masaże
- Czy na masaże muszę zabrać ze sobą ręcznik, strój kąpielowy?
Nie, nie ma konieczności zabierania ze sobą na zabiegi stroju kąpielowego i ręcznika. W gabinecie zawsze jest przygotowana jednorazowa bielizna oraz ręcznik do okrycia ciała. - Czy mogę wziąć prysznic w gabinecie przed masażem?
Nie, nie ma możliwości wzięcia prysznica w gabinecie przed masażem, chyba że kosztem czasu trwania zabiegu. - Jak wygląda masaż częściowy?
Masaż częściowy to skrócona wersja masażu całego ciała, która obejmuje tylko jedną, wybraną partię: nogi albo plecy. Klient dokonuje wyboru masowanej partii ciała na miejscu, bezpośrednio przed zabiegiem. - Jakie są przeciwwskazania do zabiegów/masaży?
Jeżeli dany zabieg ma wyraźne przeciwwskazania to są one umieszczone bezpośrednio na stronie opisującej dany zabieg. - Czy będę nagi/naga w trakcie zabiegu Spa?
Przed każdym zabiegiem w gabinecie Spa na klienta czekają przygotowane: jednorazowa bielizna oraz ręcznik. Każdy gość przed rozpoczęciem zabiegu proszony jest o założenie bielizny oraz okrycie ciała ręcznikiem.
- Czy na masaże muszę zabrać ze sobą ręcznik, strój kąpielowy?
-
Karty podarunkowe / Prezenty Spa / Pakiety Spa / Karty Multi-Sport:
- Czy z jednej Karty Podarunkowej może korzystać tylko osoba obdarowana czy więcej osób?
Z Karty Podarunkowej może korzystać kilka osób. Jeżeli kwota widniejąca na dokumencie zostanie przekroczona to trzeba dokonać dopłaty. - Czy Karta Podarunkowa/Pakiet/Prezent Spa są imienne?
Z reguły nie, chyba że osoba dokonująca zakupu zażyczy sobie, aby na dokumencie dopisać imię i nazwisko osoby obdarowanej. - Czy można zamówić Kartę Podarunkową/Pakiet day-Spa/Prezent Spa on-line?
Tak, wystarczy skontaktować się z nami, wysyłając e-mail na adres: info@spabalica.pl. W odpowiedzi przesłane zostaną dalsze szczegóły dotyczące procedury zamówień on-line. - Czy w sytuacji, gdy jestem zainteresowany/zainteresowana zakupem Karty Podarunkowej/Karnetu/Pakietu/Prezentu Spa i chcę dokonać płatności na recepcji, konieczne jest dokonanie wcześniejszego zamówienia?
Nie, każdy Pakiet/Karnet/Prezent Spa/Karta Podarunkowa są dostępne na recepcji bez konieczności wcześniejszego zamawiania. Recepcja jest czynna w godzinach 11:00 – 21:00 od poniedziałku do niedzieli. - Czy Kartę Podarunkową/Prezent Spa/Pakiet trzeba wykorzystać podczas jednej wizyty czy można podzielić wizyty na kilka dni?
Oczywiście nie ma konieczności realizacji wszystkich zabiegów podczas jednej wizyty. - Czy karnet typu Open można przekazać innej osobie?
Nie, nie ma możliwości przekazania karnetu typu Open osobie trzeciej. Karnety Open są karnetami imiennymi, ważnymi tylko dla osoby wymienionej na karnecie. - Czy Karta Podarunkowa obowiązuje na całą ofertę Baltica Wellness & Spa?
Tak, Karta Podarunkowa obowiązuje przy płatności za wszystkie usługi/towary znajdujące się w ofercie Baltica Wellness & Spa. - Czy Prezent Spa/Pakiet day-Spa muszę wykorzystać za jednym razem?
Nie, nie ma wymogu jednorazowego wykorzystania Prezentu/Pakietu Spa. Jego realizację można podzielić na kilka dni. - Czy można zrobić dopłatę do Karty Podarunkowej?
Tak, jeżeli cena wybranego zabiegu przewyższa wartość Karty to można dokonać dopłaty gotówką, elektroniczną kartą płatniczą lub bonem Sodexo. - Czy z Prezentów Spa wykupionych w trakcie trwania promocji można skorzystać po jej zakończeniu?
Każdy druczek, na którym widnieje zakupiony Prezent Spa, posiada swoją datę ważności. Nie ma możliwości skorzystania z Prezentu Spa po wygaśnięciu ważności prezentu/po zakończeniu danej promocji. - Z czego można korzystać będąc posiadaczem karty Multisport?
Pełną listę akceptowanych kart można znaleźć na stronie internetowej, w zakładce „Karty honorowane w Spa”.
- Czy z jednej Karty Podarunkowej może korzystać tylko osoba obdarowana czy więcej osób?
-
Rezerwacje
- Z jakim wyprzedzeniem należy się umawiać do Spa?
Rezerwacji należy dokonać minimum 3 tygodnie przed planowaną wizytą w Spa. - Czy mogę dokonać rezerwacji masażu konkretnie do masażystki bądź masażysty?
Oczywiście, jeżeli rezerwacja zostanie dokonana odpowiednio wcześniej (minimum 3 tygodnie przed planowanym zabiegiem) to można wybrać konkretną osobę do wykonania zabiegu. Ten fakt należy wyraźnie podkreślić/zgłosić podczas dokonywania rezerwacji. - Jak zarezerwować zabieg w Baltica Wellness & Spa?
Zabiegi można zarezerwować telefonicznie pod numerami telefonów: 607 751 329 (zabiegi odnowy biologicznej), poprzez e-mail: rezerwacje@spabaltica.pl lub korzystając z formularza on-line dostępnego na: www.spabaltica.pl - W jaki sposób i do kiedy mogę anulować rezerwację zabiegu?
Prosimy o anulowanie zabiegów telefonicznie lub poprzez e-mail, nie później niż na dzień przed zaplanowanym zabiegiem.
- Z jakim wyprzedzeniem należy się umawiać do Spa?
-
Płatności
- W jaki sposób można opłacić zabiegi?
Za zabiegi można zapłacić w recepcji Spa gotówką lub kartą kredytową. Zabiegi można też opłacić elektronicznie na niniejszej stronie, za pośrednictwem bramki płatności lub przelewem bankowym. - Czy są akceptowane inne waluty niż Polski Złoty?
Jedyną obowiązującą jednostką płatniczą w Baltica Wellness & Spa jest Polski Złoty (PLN). Ceny za usługi oferowane dla Gości w innej walucie (EURO, USD, GBP) są cenami orientacyjnymi. Opłata może być realizowana w obcej walucie jedynie przy płatności kartą płatniczą, korzystając z opcji DCC (direct currency conversion). - Czy można płacić kartą?
Tak, w Centrum za wszystkie usługi/towary można płacić kartą. Akceptujemy karty Polcard, Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, JCB Cards, BIS.
- W jaki sposób można opłacić zabiegi?
Open/Close Menu
Ośrodek usytuowany w centrum Szczecina, gdzie możesz wybrać się zarówno na codzienny zabieg pielęgnacyjny, jak i spędzić niesamowity weekend Spa dla dwojga