FAQ

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Ogólne:

  1. Do której godziny otwarte jest Centrum? 
    Centrum jest czynne codziennie do godz. 21:00. Do tej godziny goście powinni je opuścić.
     
  2. Czy są przewidziane rabaty dla seniorów?
    Tak, akceptujemy Szczecińską Kartę Seniora.  
     
  3. Czy można obejrzeć Spa bez kupowania biletu wstępu?
    Nie oprowadzamy wycieczek po Spa. W celu poznania obiektu Goście mogą poruszać się po otwartych przestrzeniach, jednakże tak by nie zakłócać pracy personelu i nie przerywać zabiegów w gabinetach. Każde wejście do Strefy Wellness to wejście płatne, które musi zostać zarejestrowane na recepcji Spa.
     
  4. Czy jest możliwość skorzystania z parkingu?
    Parking pod budynkiem jest dostępny dla wszystkich gości. Godzina postoju to 5,50 zł. Ponadto można skorzystać z miejsc w Strefie Płatnego Parkowania bezpośrednio przed budynkiem.
     
  5. Czy konieczne jest specjalne przygotowanie do wizyty?
    Wszystko zależy od rodzaju zabiegu. Jeżeli jest to zabieg z serii kosmetyki estetycznej to przy pierwszej konsultacji kosmetolog ustala z klientem sposób przygotowania się do zabiegów. Przed zabiegami masaży, peelingów czy zabiegami kosmetyki podstawowej nie jest wymagane wcześniejsze specjalne przygotowanie się do zabiegu.
     
  6. Czy zabiegi Spa można łączyć z innymi zabiegami?
    Niektóre zabiegi można ze sobą łączyć. Przykładem są pakiety day-Spa, gdzie zabiegi ułożone są w specjalne programy pielęgnacyjne, które można wykorzystać jednego dnia. Istnieją pewne zabiegi, których połączenie nie jest wskazane. W takim przypadku Gość jest informowany o tym podczas dokonywania rezerwacji, a recepcjonistka proponuje połączenia najbardziej odpowiednie.
     
  7. Gdzie znajduje się przejście do Hotelu Radisson Blu?
    Bezpośrednie przejście pomiędzy Hotelem Radisson Blu a Baltica Wellness & Spa znajduje się na drugim piętrze Spa, przy recepcji.
     
  8. Czy są dostępne u Państwa klapki?
    Jednorazowe klapki wydawane są jedynie do zabiegów, bezpośrednio w gabinetach. Klapki basenowe można nabyć w Sklepie Spa.
     
  9. Czy wypożyczenie ręcznika jest bezpłatne?
    Nie, wypożyczenie ręcznika to koszt 4 zł.
     
  10. Ile minut wcześniej powinienem/powinnam pojawić się przed zabiegiem?
    Prosimy o przybicie na zabieg na 5-10 minut przed jego rozpoczęciem, w celu dopełnienia wszelkich formalności.
     
  11. Czy na sali cardio-fitness jest trener personalny?
    Nie, na sali nie przebywa trener personalny. Na życzenie klienta, krótki instruktaż obsługi sprzętu może przeprowadzić terapeuta Spa.
     
  12. Czy z zabiegów Spa mogą korzystać dzieci?
    Z przygotowanej specjalnie dla nastolatków oferty można korzystać od 13 roku życia za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego. Zgodę należy podpisać przed zabiegiem, w recepcji Baltica Wellness & Spa.
     
  13. Czy na zabieg należy zabrać ze sobą dodatkowe kosmetyki?
    Nie, nie trzeba zabierać dodatkowych kosmetyków.
     
  14. Czy można używać telefonów i innych urządzeń elektronicznych w czasie zabiegu?
    Nie, w trakcie zabiegów urządzenia elektroniczne powinny być wyłączone.


Strefa Wellness:

  1. W jakich godzinach czynna jest Strefa Wellness?
    Strefa Wellness czynna jest od poniedziałku do czwartku od godz. 15:00 do godz. 21:00, od piątku do niedzieli w godzinach od 11:00 do 21:00.
     
  2. Czy wejście do Strefy Wellness wymaga wcześniejszej rezerwacji?
    Nie, nie ma konieczności wcześniejszego rezerwowania wejścia do Strefy Wellness.
     
  3. Co należy zabrać ze sobą, wybierając się na Strefę Wellness?
    Należy zabrać ze sobą strój kąpielowy, czyste obuwie basenowe oraz ręcznik.
     
  4. Od kiedy liczy mi się czas wejścia na Strefę Wellness?
    Czas pobytu na Strefie Wellness naliczany jest od momentu wejścia do szatni.
     
  5. Ile kosztuje przekroczenie czasu?
    Do każdego wejścia godzinnego i dwugodzinnego dajemy Państwu darmowe 15 minut. Każda, kolejna rozpoczęta minuta wymagać będzie dopłaty 0,50 zł.
     
  6. Czy do gabinetów na Strefie (gabinet Rassoul, gabinet Hammam) muszę zrobić dodatkową rezerwację?
    Rytuał Rassoul oraz ceremoniał Hammam to dodatkowe usługi w Strefie Wellness wymagające wcześniejszej rezerwacji oraz osobnej opłaty.
     
  7. Czy jest basen?
    Nie, w Strefie Wellness nie ma basenu.
     
  8. Jaka temperatura jest w jacuzzi?
    Woda w jacuzzi ma pomiędzy 35ºC a 40ºC.
     
  9. Czy trzeba mieć strój kąpielowy do sauny?
    Do przebywania w całej Strefie Wellness wymagany jest strój kąpielowy. Nie ma możliwości wydzielenia samej sauny, a w związku z tym, że szanujemy różnice kulturowe wszystkich gości, prosimy o zakładanie strojów kąpielowych podczas pobytu w basenach jacuzzi, na leżankach czy w innych pomieszczeniach Strefy Wellness.
     
  10. Czy dzieci mogą korzystać ze Strefy Wellness? Od jakiego wieku?
    Dzieci mogą korzystać ze Strefy Wellness codziennie (bez ograniczeń wiekowych), ale tylko pod opieką rodzica (opiekuna prawnego). Rodzic z dzieckiem może skorzystać z pobytu w Strefie Wellness przy spełnieniu następujących warunków:
    - rodzic ma obowiązek przed wejściem do Strefy Wellness podpisać na Recepcji Spa oświadczenie
    - dziecko może przebywać w Strefie tylko pod opieką rodzica
    Dla dzieci, jak dla dorosłych, obowiązują ceny standardowe.
     
  11. Jaka jest maksymalna ilość gości, którzy mogą przebywać w Strefie Wellness?
    Strefa Wellness to 400m2 powierzchni relaksu. Jednocześnie w Strefie Wellness może przebywać do 80 osób.
     
  12. Czy konieczne jest posiadanie szlafroka podczas relaksu w Strefie Wellness?
    Nie ma konieczności poruszania się po Strefie Wellness w szlafroku. Panują tam wysokie temperatury oraz wysoka wilgotność, więc szlafrok nie jest potrzebny.
     
  13. Czy można wnosić napoje na Strefę Wellness?
    Zgodnie z regulaminem na terenie Spa zakazane jest wnoszenie i spożywanie napojów oraz jedzenia niezakupionych w kawiarni Café Baltica, zlokalizowanej na parterze Baltica Wellness & Spa. W Strefie Wellness dostępna jest woda mineralna.


Masaże:

  1. Czy na masaże muszę zabrać ze sobą ręcznik, strój kąpielowy?
    Nie, nie ma konieczności zabierania ze sobą na zabiegi stroju kąpielowego i ręcznika. W gabinecie zawsze jest przygotowana jednorazowa bielizna oraz ręcznik do okrycia ciała.
     
  2. Czy mogę wziąć prysznic w gabinecie przed masażem?
    Nie, nie ma możliwości wzięcia prysznica w gabinecie przed masażem, chyba że kosztem czasu trwania zabiegu.
     
  3. Jak wygląda masaż częściowy?
    Masaż częściowy to skrócona wersja masażu całego ciała, która obejmuje tylko jedną, wybraną partię: nogi albo plecy. Klient dokonuje wyboru masowanej partii ciała na miejscu, bezpośrednio przed zabiegiem.
     
  4. Jakie są przeciwwskazania do zabiegów/masaży?
    Jeżeli dany zabieg ma wyraźne przeciwwskazania to są one umieszczone bezpośrednio na stronie opisującej dany zabieg. W przypadku masaży, wszystkie przeciwwskazania znajdują się pod linkiem: http://www.spabaltica.pl/pl/przeciwskazania_do_wykonywania_masazu
     
  5. Czy będę nagi/naga w trakcie zabiegu Spa?
    Przed każdym zabiegiem w gabinecie Spa na klienta czekają przygotowane: jednorazowa bielizna oraz ręcznik. Każdy gość przed rozpoczęciem zabiegu proszony jest o założenie bielizny oraz okrycie ciała ręcznikiem.


Karty podarunkowe / Prezenty Spa / Pakiety Spa /
Karty Multi-Sport:

  1. Czy z jednej Karty Podarunkowej może korzystać tylko osoba obdarowana czy więcej osób?
    Z Karty Podarunkowej może korzystać kilka osób. Jeżeli kwota widniejąca na dokumencie zostanie przekroczona to trzeba dokonać dopłaty.
     
  2. Czy Karta Podarunkowa/Pakiet/Prezent Spa są imienne?
    Z reguły nie, chyba że osoba dokonująca zakupu zażyczy sobie, aby na dokumencie dopisać imię i nazwisko osoby obdarowanej.
     
  3. Czy można zamówić Kartę Podarunkową/Pakiet day-Spa/Prezent Spa on-line?
    Tak, wystarczy skontaktować się z nami, wysyłając e-mail na adres: info@spabalica.pl. W odpowiedzi przesłane zostaną dalsze szczegóły dotyczące procedury zamówień on-line.
     
  4. Czy w sytuacji, gdy jestem zainteresowany/zainteresowana zakupem Karty Podarunkowej/Karnetu/Pakietu/Prezentu Spa i chcę dokonać płatności na recepcji, konieczne jest dokonanie wcześniejszego zamówienia?
    Nie, każdy Pakiet/Karnet/Prezent Spa/Karta Podarunkowa są dostępne na recepcji bez konieczności wcześniejszego zamawiania. Recepcja jest czynna w godzinach 11:00 – 21:00 od poniedziałku do niedzieli.
     
  5. Czy Kartę Podarunkową/Prezent Spa/Pakiet trzeba wykorzystać podczas jednej wizyty czy można podzielić wizyty na kilka dni?
    Oczywiście nie ma konieczności realizacji wszystkich zabiegów podczas jednej wizyty.
     
  6. Czy karnet typu Open można przekazać innej osobie?
    Nie, nie ma możliwości przekazania karnetu typu Open osobie trzeciej. Karnety Open są karnetami imiennymi, ważnymi tylko dla osoby wymienionej na karnecie.
     
  7. Czy Karta Podarunkowa obowiązuje na całą ofertę Baltica Wellness & Spa?
    Tak, Karta Podarunkowa obowiązuje przy płatności za wszystkie usługi/towary znajdujące się w ofercie Baltica Wellness & Spa. Karta nie obowiązuje przy płatności na usługi kwiaciarni Flowers, kawiarni Café Baltica oraz salonu fryzjerskiego L'Or.
     
  8. Czy Prezent Spa/Pakiet day-Spa muszę wykorzystać za jednym razem?
    Nie, nie ma wymogu jednorazowego wykorzystania Prezentu/Pakietu Spa. Jego realizację można podzielić na kilka dni.
     
  9. Czy można zrobić dopłatę do Karty Podarunkowej?
    Tak, jeżeli cena wybranego zabiegu przewyższa wartość Karty to można dokonać dopłaty gotówką, elektroniczną kartą płatniczą lub bonem Sodexo.
     
  10. Czy z Prezentów Spa wykupionych w trakcie trwania promocji można skorzystać po jej zakończeniu?
    Każdy druczek, na którym widnieje zakupiony Prezent Spa, posiada swoją datę ważności. Nie ma możliwości skorzystania z Prezentu Spa po wygaśnięciu ważności prezentu/po zakończeniu danej promocji.
     
  11. Z czego można korzystać będąc posiadaczem karty Multisport?
    Za okazaniem karty członkowskiej MultiSport Plus, MultiSport Classic, MultiActive Klient może skorzystać ze specjalnej oferty trzech usług:
    Strefa Fitness (1 godz.) - bezpłatnie
    Strefa Wellness (1 godz.) - bezpłatnie
    Strefa Wellness (2 godz.) - za dopłatą 17 zł
    Pełną listę akceptowanych kart można znaleźć na stronie internetowej, w zakładce "Karty honorowane w Spa”.


Rezerwacje:

  1. Z jakim wyprzedzeniem należy się umawiać do Spa?
    Rezerwacji należy dokonać minimum 3 tygodnie przed planowaną wizytą w Spa.
     
  2. Jak mam dokonać rezerwacji na zabiegi laserowe? 
    Przed rozpoczęciem zabiegów IPL wymagana jest wcześniejsza konsultacja z kosmetologiem. Należy więc umówić się na wizytę, na której zostanie przeprowadzona diagnoza i ocena skóry oraz wykonany zostanie krótki próbny zabieg laserem na małej, wybranej partii ciała.
     
  3. Czy mogę dokonać rezerwacji masażu konkretnie do masażystki bądź masażysty?
    Oczywiście, jeżeli rezerwacja zostanie dokonana odpowiednio wcześniej (minimum 3 tygodnie przed planowanym zabiegiem) to można wybrać konkretną osobę do wykonania zabiegu. Ten fakt należy wyraźnie podkreślić/zgłosić podczas dokonywania rezerwacji.
     
  4. Jak zarezerwować zabieg w Baltica Wellness & Spa?
    Zabiegi można zarezerwować telefonicznie pod numerami telefonów: 91 359 44 00 (zabiegi odnowy biologicznej), 91 359 44 01 (zabiegi rehabilitacji), poprzez e-mail: rezerwacje@spabaltica.pl lub korzystając z formularza on-line dostępnego na: www.spabaltica.pl
     
  5. W jaki sposób i do kiedy mogę anulować rezerwację zabiegu?
    Prosimy o anulowanie zabiegów telefonicznie lub poprzez e-mail, nie później niż na dzień przed zaplanowanym zabiegiem. 


Płatności:

  1. W jaki sposób można opłacić zabiegi?
    Za zabiegi można zapłacić w recepcji Spa gotówką lub kartą kredytową. Zabiegi można też opłacić przelewem bankowym. Dane do przelewu można znaleźć w zakładce "Kontakt".
     
  2. Czy są akceptowane inne waluty niż Polski Złoty?
    Jedyną obowiązującą jednostką płatniczą w Baltica Wellness & Spa jest Polski Złoty (PLN). Ceny za usługi oferowane dla Gości w innej walucie (EURO, USD, GBP) są cenami orientacyjnymi. Opłata może być realizowana w obcej walucie jedynie przy płatności kartą płatniczą przez obcokrajowca, korzystając z opcji DCC (direct currency conversion).
     
  3. Czy można płacić kartą?
    Tak, w Centrum za wszystkie usługi/towary można płacić kartą. Akceptujemy karty Polcard, Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, JCB Cards, BIS.